танцуешь?

четверг, 19 апреля 2012 г.

DnB step

Британське походження

Ранній джангл був відгалуженням рейву, зосередженого на брейкбіті, в якому були сполучені дабовий бас з швидким хіп-хоповим брейкбітом — це відбулося в пізніх 80-х, коли культура рейву і екстазі досягла успіху в Великобританії. Із розвитком більш басового, важкого і швидкого звучання, джангл почав виявляти свої власні відмінні риси. В результаті послідовного вдосконалення продюсерами-першопрохідцями, звук став більш урбаністічним, все ще включаючи наспіви з реггі, дабовий бас, але також і все більш складні, швидкі, стрімкі ударні. До 1995 року з'явився зустрічний рух, названий «intelligent drum and bass» (інтелліджент драм енд бейс), реалізоване діджеєм LTJ Bukem і його лейблом good Looking. Деякі вважають, що перехід до «розумного» джанглу був усвідомленим і узгодженим ходом основних діджеїв і продюсерів проти культури, яка наповнювалася жорстокими елементами «гангста». Інтелліджент зберігав стрімкий брейкбіт, але фокусувався на більш атмосферний звук, глибокий бас в протилежність жорсткому вокалу і семплам.

Характерною особливістю драм-енд-бейсу також є те, що більшість продюсерів (авторів композицій) також є діджеями, а більшість діджеїв пишуть музику.

Від джангла до драм-енд-бейсу

Тоді ж, коли з'явився інтелліджент, рагга-джангл перейшов у важчий, ударний стиль, хардстеп, а також в джамп-ап, на який впливали стилі хіп-хоп і фанк (приклади — виконавці Mickey Finn і Aphrodite з лейблом Urban Takeover, а також Ganja Kru з лейблом True Playaz), тоді як інші продюсери просували «м'якші» настрої (композиції, виконані в такому настрої, часто іменують роллерамі (англ. rollers)).

У 1996, хардстеп і джамп-ап були дуже популярні в клубах, тоді як звучання інтелліджента було насамперед орієнтоване на домашнє прослуховування в спокійній обстановці. Стилі драм-енд-бейса все більш розходилися, але в той же час змішувалися з іншими жанрами. У 1997 році фанк-орієнтований, контрабасовий звук вийшов на передній план, досягнувши успіху в мейнстримі (приклад — виконавець Roni Size, лейбл Reprazent).

Народження текстепа

З протилежного боку популярність почав завойовувати новий, «темний» техно-саунд в драм-енд-бейсі, підтримуваний лейблами Emotif, No U-turn і такими продюсерами, як Trace, Nico, Ed Rush і Optical, Dom & Roland і Technical Itch — стиль, зазвичай званий текстепом (англ. techstep). Текстеп узяв нові звуки і технології і застосував їх до джанглу. Цей стиль характеризується похмурою, фантастичною атмосферою і звуками, «холодними» і складними ударними, а також «темним», сильним басом.

На заході 90-х текстеп зайняв домінуючу позицію на сцені драм-енд-бейса з такими найпомітнішими колективами, як і Konflict. Текстеп ставав все більш «важким», і популярність фанк-стилю, представленого Roni Size в 1997 році, спадала. Проте, до 2000 року з'явився рух, що проголошував «поверніть фанк в drum and bass». Оформилася тенденція до відродження рейвового саунда, з'явилися ремікси класичних джанглових треків, що тяжіють до коріння жанру.

З 2000 року

З 2000 сцена стала дуже різносторонньою, через що зараз складно виділити у драм-енд-бейсі провідну течію.

У 2000 році Fabio почав підтримувати стиль, названий ним ліквід-фанк (англ. liquid funk), зкомпілювавши треки, що вийшли на його власному лейблі Creative Source. Цей стиль характеризувався впливами диско і хауса, а також широким використанням вокальних партій. Незважаючи на повільне входження в моду, стиль став вкрай популярним в 2003—2004 роках, а в 2005 був визнаний найпродаванішим піджанром драм-енд-бейса з такими лейблами як Hospital Records (англ. ) і Soul:r, і продюсерами High Contrast, Calibre, Nu:tone, Marcus Intalex і Logistics серед інших прихильників.

Також відбулося відродження стилю джамп-ап. Згадуваний як «nu Jump Up», або клаунстеп (англ. clownstep), він володіє веселим і простим звучанням, зберігаючи бас із старого джамп-апа, але з новими, важчими елементами. Видатні продюсери стилю включають Twisted Individual, Generation Dub і DJ Hazard.

У цей період також відбулося зростання популярності стилю дабвайс (англ. dubwise). І хоча звук з впливом даба не був новим і протягом вже довгого часу підтримувався продюсерами Digital і Spirit, в 2003—2004 стиль побачив зростання популярності з новими продюсерами (наприклад Amit Tactile The Fix).

Аналогічно, поки існували продюсери, зайняті виключно детальним програмуванням і маніпуляцією ударних (наприклад Paradox), в першій половині декади відбулося відродження і розвиток іншого піджанру, відомого, як драмфанк (англ. drumfunk). Основні лейбли включають Inperspective, 13 Music і Bassbin, а нова хвиля продюсерів включає Fanu, Breakage і Fracture and Neptune. Залишаються активними і затребуваними й ветерани жанру — такі, як Alaska (Paradox) і Seba.

Світова сцена сьогодні

Після 2000 року драм-енд-бейс набув широкого поширення в географічному плані — що спочатку щільно розвивався лише у Великобританії, в наш час[Коли?] жанр розгортається у всьому світі. Численна сцена в інших англомовних країнах, включаючи США (артисти Dieselboy Hive Submerged Temulent), Канаду (Psidream, Ben Sage, John Rolodex), Австралію (Pendulum), Новую Зеландію (Concord Dawn, The Upbeats, State Of Mind) і ПАР (Counterstrike). Драм-енд-бейс популярний в Європі, особливо в Бенілюксі (Black Sun Empire, Noisia), Німеччині (Phace, Typecell, Panacea), скандинавських країнах (Teebee, Simon V, Polar, Future Prophecies, Rawthang, Pyro, Phono), Угорщині (Tactile, SKC, Mindscape) і Польщі (Ostro, Wax), Хорватії (Lekke, Gekko), Білорусі (T-trider, Walder, Sidewalk, Io, Subway Funk, Sworm, Vertical Movement), в Україні (Sunchase, Kind of Zero, Funk Masters, Dj Tapolsky,Infuzoria, Widestream, Purple Unit) і в Росії (Gvozd, DJ Gerich, Paul B, Bes, Boomer, Subwave, Dissident, Electrosoul System, Implex, Toper, 007, Stim Axel). Він також популярний в Південній Америці з артистами DJ Marky і XRS з Бразилії. Сан-Паулу іноді називають Ібіцею драм-енд-бейса.

видео

Комментариев нет:

Отправить комментарий