Брейк-данс
Наприкінці шістдесятих, початку сімдесятих років з'явилися люди, коториеnull стали своєрідно рухатися під музику. Так народився танець, невдовзі отримав назву "Good Foot", завдяки однойменній пластинці легендарного Джеймса Брауна. Good Foot був єдиним танцем, в якому люди стали поєднувати падіння на землю з елементами обертання.
B-boying зародився в Бронксі, в одному з районів Hью-Йорка. Сам термін B-boy або B-boying придумав dj Kool Herc, який часто крутив пластинки на різних вуличних тусовках. Слово B-boys означає Break boys-хлопці, які танцюють під ламані рімти музики (звідси, до речі, пішла назва Breakbeat). Hекоторое початківці танцюристи, бувало, зациклювалися на окремих елементах і намагалися працювати в рамках якогось одного напрямку. Багато хто вважав, що це не зовсім правильно, поскільки справжній B-boy повинен уміти все. Першим, хто зміг виділитися з натовпу і продемонструвати свою індивідуальність, був колектив Rock Steady Crew, який об'єднав між собою всі напрямки й зумів додати кожному танцювальному елементу свою особливу відмінну рису.
Завдяки новому поколінню бі-боїв breaking знаходить нове життя. І в першу чергу це заслуга пуерториканців, які змогли заново осіменити танцювальну хіп-хоп культуру і висунути бреакинг на більш високий рівень.
Вони стали використовувати в танці більше акробатичних трюків і ретельно працювали винаходом нових танцювальних елементів. Hаприклад, добре відомий усім B-boy на прізвисько Crazy Legs з команди Rock Steady Crew свого часу придумав і впровадив у маси такі елементи, як backspins і windmills. Дуже сильно вплинули на процес оновлення B-boy культури фільми за участю зірок східних єдиноборств, наприклад таких, як Брюс Лі. Hекоторое танцюристи намагалися використовувати в своїх рухах елементи кунг фу, так як фільми, в яких вузькоокі хлопці досить спритно махали руками і ногами, бали дуже популярні в Hью-Йорку в середині сімдесятих років. До речі, такий танцювальний елемент як windmills з'явився на світ завдяки стилю кунг фу й дозволяв людині різко в стрибку відривати туловіже від підлоги.
Брейкинг, іншими словами бі-боїнг, значно відрізняється від інших видів танцю. Можна навіть було б сказати, що це прогресивний розвиток попередніх форм танцю.
У Нью-Йорку в 50-60 рр.. був великий наплив іммігрантів. Кожен вніс якусь свою часточку в танець, як, наприклад, африканці, які внесли в танець ритм. Вплив африканського танцю на брейкінг очевидно, не тільки через "танцю в колі". Також вираження бі-боїнг (b-boing) може бути запозичене від африканського слова Boioing, що означає "Hop (танці), jump (стрибок)".
Брейкинг, на початку відомий також як Rocking - це прогресивний розвиток танцювального стилю Good Foot. Молоді танцюристи виходили на танцпол і "ламали" звичайні рухи в такт ламаним бітам пластинки. На початку свого існування бі-боїнг складався з Toprocks, Floorrocks і Freezes-обертання тоді ще не були введені. Коли "танцювальні битви" зміцнили своє становище в той час, і брейкінг став частиною хіп-хоп культури ("боріться за допомогою творчості, а не за допомогою зброї"), він все більше змушував танцюристів використовувати свою уяву, щоб виконувати всілякі трюки на баттлах . Головною метою на баттлах було побити противника більшою винахідливістю всіляких фризів і рухів і виконанням швидких і чітких забежек. Ця обставина пояснює також і те, що ті люди, які об'єднувалися в команди і взагалі танцювали разом, розробляли свій власний стиль, щоб протистояти іншим командам.
Перша бі-бой команда називалася The Nigga Twins, і вони були піонерами бі-бой руху з такими командами як The Zulu Kings, The Seven Deadly Sinners, Shanghai Brothers, The Bronx Boys, Rockwell Association і т.д. Після деяких років розвитку цього танцю в середині 70-х рр.. з'явилися люди зі значним досвідом у танці. Вони вважалися королями: Robbie Rob (Zulu Kings), Vinnie, Off (Salsoul), Bos (Starchild Lа Rock), Willie Wil, Lil 'Carlos (Rockwell Association), Spy, Shorty, (Crazy Commanders), James Bond, Larry Lar , Charlie Rock (KC Crew), Spidey, Walter (Master Plan) і це ще далеко не все!
У 80-х рр.. в Нью-Йорку з'явилися такі команди як Rock Steady Crew, NYC Breakers, Dynamic Rockers, United States Breakers, Crazy Breakers, Floor Lords, Floor Masters, Incredible Breakers і т.д. У той час велика суперництво було між RSC і NYC Breakers, а також між RSC і Dynamic Rockers. Баттли між цими командами на початку 80-х залучали засоби масової інформації.
У вісімдесят першого шоу RSC було показано ABC в Лінкольн Центрі.
У 82-му баттл між RSC і Dynamic Rockers був записаний на плівку для документального фільму "Style Wars".
У 83-му на екранах з'явився фільм "Flashdance" і відеокліп Malcolm McLarens "Buffalo Gals". RSC зіграли головну роль в обох продукціях, і стали показуватися по всьому світу через величезного успіху і фільму, і кліпу. Для багатьох брейк став тоді чимось новим, чого ще ніколи не було раніше, чого ще ніхто ніколи не бачив, чимось, що було дійсно видовищно і захоплююче.
В цьому ж році виходить фільм "Wild Style", і в підтримку цього фільму відбулося турне, яке було першим інтернаціональним туром хіп хоп культури - MC, DJ, райтери та бі-бої поїхали в Париж і Лондон - і це був перший раз, коли брейкінг побачили "живцем" в Європі.
В 84-ом вийшов фільм "Beat Street", в якому також взяли участь знамениті Rock Steady, NYC Breakers і Magnificent Force, і на закритті церемонії LA Olympic Summer Games більш ста бі-бой і бі-герл показали захоплююче шоу.
З кожним роком брейкінг ставав все більш популярним і модним, брейкери стали з'являтися в комерційних проектах (ТВ шоу, реклама, кліпи і т.д.), брейкінг як би ставав частиною шоу бізнесу. Але в 87-му брейкданс раптом втратив свою значимість для більшості людей і особливо для засобів масової інформації. Тільки деякі продовжували тренуватися і серйозно танцювати, і не тільки в Нью-Йорку, а по всьому світу. Але саме ці деякі і вплинули на подальший розвиток брейкинга, на те, що ми бачимо зараз, на те, як нам представляється бі-боїнг зараз. А це вже зовсім інша історія ...
Брейк-данс - це така хвороба, від якої дуже важко вилікуватися (а null краще не лікуватися). У схильних до цієї зарази проявляються такі симптоми, як, наприклад, обертання на самих різних частинах тіла, неприродні рухи кінцівок і т.п. При загостреннях хворі проводять по 5-6 годин, кожен день, в тренувальних залах, відточуючи техніку виконання вищезазначених симптомів.
Всі люди хворіють Брейк-данс називаються брейкерів, або, якщо точніше, то особи чоловічої статі називаються Бібо (B.Boy), а особи (і інші частини тіла) жіночої статі БіГеламі (B.Girl). Фахівцями відмічено, що кількість Бібо на кілька порядків перевершує кількість БіГелш. Цей факт пов'язують з фізіологічними особливостями підлог (а так само стін, стель, віконних і дверних отворів). У зв'язку з цим БіГелші користуються великою популярністю (особливо у Бібо), тому як маленькій користуватися не зручно (між пальців провалюється).
В даний час по просторах Росії йде епідемія брейкдансу, але на жаль приблизно 98% із заражених страждають дуже не якісними симптомами. Прояви їх спонтанні, різноманіттям вони (симптоми) не блищать і, взагалі, швидко проходять. Це погано. Зате залишилися 2% хворіють по повній програмі. Колекція їх симтомов поповнена такими екземплярами, як - windmill, baby windmill, backspin, headspin, flares, turtle, handglide, сircles, 1990, 1999, swipes і безліччю їх модифікацій (опис симптомів дано в пункті руху). Ці симтомов отримали назву PowerMoves. Причому всі рухи тіла гормонічно пов'язані і йдуть практично монолітом. Все описане в цьому абзаці пов'язано з модифікацією вірусу - Breaking.
Існує ще одна, особлива, модифікація Брейкданс - ElectricBoogie. Цією різновидом хворіти не менш складно, ніж Breaking'ом, і ефект від неї відмінний. Деякі хворі рухаються як роботи, деякі як гумові (не плутати з надувними), а деякі взагалі рухаються так, що у мене немає слів для порівняння.
Бібо об'єднує в команди (crew) з метою спільного, а іноді навіть синхронного) відпрацювання своїх симптомів і зараженням ними товаришів по команді. Найбільш яскравими Російськими представниками БіБоінга є команди DaBoogie Crew і JamStyle Crew. Ці команди намагаються сприяти розвитку брейкданса в нашій країні (звичайно, кому охота хворіти одному?). Так-же існують ще кілька команд не мнее хворих, але менш відомих в силу різних обставин.
Найбільші відчайдухи (або отчаяслімономние, або отчаясмолокомние) Брейкери збираються на щорічний зліт хворих брейкдансом - Battle Of The Ear (Битва року, а не пляшка року). Там всі учасники дають волю своїм конвульсій, і чудять так, що навіть коти нанюхавшихся валер'янки, в порівнянні з ними, просто сопливі діти.
У висновку зазначу, що дуже багато здорових (не хворих брейкдансом) людей, повідомляють про те, що у них спостерігаються симптоми цієї чудової хвороби, і починають гнути пальці і пускати слину. Як правило при найближчому розгляді з'ясовується, що ніяких симптомів (крім гнуття пальців і пускання слюней) немає, і такі люди вважаються придатними до військової служби в лавах армії нероб. Вони, бачте, не думали, що щоб якісно хворіти, потрібно багато тренуватися.
А якщо серйозно, то Брейкданс - це стиль життя і займатися ним спонтанно це нерозумно, тому що толком нічого не доб'єшся, а синців і вивихів на все життя нахапати ... Будьте акуратно, не поспішайте і все у вас вийде!
B-boying зародився в Бронксі, в одному з районів Hью-Йорка. Сам термін B-boy або B-boying придумав dj Kool Herc, який часто крутив пластинки на різних вуличних тусовках. Слово B-boys означає Break boys-хлопці, які танцюють під ламані рімти музики (звідси, до речі, пішла назва Breakbeat). Hекоторое початківці танцюристи, бувало, зациклювалися на окремих елементах і намагалися працювати в рамках якогось одного напрямку. Багато хто вважав, що це не зовсім правильно, поскільки справжній B-boy повинен уміти все. Першим, хто зміг виділитися з натовпу і продемонструвати свою індивідуальність, був колектив Rock Steady Crew, який об'єднав між собою всі напрямки й зумів додати кожному танцювальному елементу свою особливу відмінну рису.
Завдяки новому поколінню бі-боїв breaking знаходить нове життя. І в першу чергу це заслуга пуерториканців, які змогли заново осіменити танцювальну хіп-хоп культуру і висунути бреакинг на більш високий рівень.
Вони стали використовувати в танці більше акробатичних трюків і ретельно працювали винаходом нових танцювальних елементів. Hаприклад, добре відомий усім B-boy на прізвисько Crazy Legs з команди Rock Steady Crew свого часу придумав і впровадив у маси такі елементи, як backspins і windmills. Дуже сильно вплинули на процес оновлення B-boy культури фільми за участю зірок східних єдиноборств, наприклад таких, як Брюс Лі. Hекоторое танцюристи намагалися використовувати в своїх рухах елементи кунг фу, так як фільми, в яких вузькоокі хлопці досить спритно махали руками і ногами, бали дуже популярні в Hью-Йорку в середині сімдесятих років. До речі, такий танцювальний елемент як windmills з'явився на світ завдяки стилю кунг фу й дозволяв людині різко в стрибку відривати туловіже від підлоги.
Брейкинг, іншими словами бі-боїнг, значно відрізняється від інших видів танцю. Можна навіть було б сказати, що це прогресивний розвиток попередніх форм танцю.
У Нью-Йорку в 50-60 рр.. був великий наплив іммігрантів. Кожен вніс якусь свою часточку в танець, як, наприклад, африканці, які внесли в танець ритм. Вплив африканського танцю на брейкінг очевидно, не тільки через "танцю в колі". Також вираження бі-боїнг (b-boing) може бути запозичене від африканського слова Boioing, що означає "Hop (танці), jump (стрибок)".
Брейкинг, на початку відомий також як Rocking - це прогресивний розвиток танцювального стилю Good Foot. Молоді танцюристи виходили на танцпол і "ламали" звичайні рухи в такт ламаним бітам пластинки. На початку свого існування бі-боїнг складався з Toprocks, Floorrocks і Freezes-обертання тоді ще не були введені. Коли "танцювальні битви" зміцнили своє становище в той час, і брейкінг став частиною хіп-хоп культури ("боріться за допомогою творчості, а не за допомогою зброї"), він все більше змушував танцюристів використовувати свою уяву, щоб виконувати всілякі трюки на баттлах . Головною метою на баттлах було побити противника більшою винахідливістю всіляких фризів і рухів і виконанням швидких і чітких забежек. Ця обставина пояснює також і те, що ті люди, які об'єднувалися в команди і взагалі танцювали разом, розробляли свій власний стиль, щоб протистояти іншим командам.
Перша бі-бой команда називалася The Nigga Twins, і вони були піонерами бі-бой руху з такими командами як The Zulu Kings, The Seven Deadly Sinners, Shanghai Brothers, The Bronx Boys, Rockwell Association і т.д. Після деяких років розвитку цього танцю в середині 70-х рр.. з'явилися люди зі значним досвідом у танці. Вони вважалися королями: Robbie Rob (Zulu Kings), Vinnie, Off (Salsoul), Bos (Starchild Lа Rock), Willie Wil, Lil 'Carlos (Rockwell Association), Spy, Shorty, (Crazy Commanders), James Bond, Larry Lar , Charlie Rock (KC Crew), Spidey, Walter (Master Plan) і це ще далеко не все!
У 80-х рр.. в Нью-Йорку з'явилися такі команди як Rock Steady Crew, NYC Breakers, Dynamic Rockers, United States Breakers, Crazy Breakers, Floor Lords, Floor Masters, Incredible Breakers і т.д. У той час велика суперництво було між RSC і NYC Breakers, а також між RSC і Dynamic Rockers. Баттли між цими командами на початку 80-х залучали засоби масової інформації.
У вісімдесят першого шоу RSC було показано ABC в Лінкольн Центрі.
У 82-му баттл між RSC і Dynamic Rockers був записаний на плівку для документального фільму "Style Wars".
У 83-му на екранах з'явився фільм "Flashdance" і відеокліп Malcolm McLarens "Buffalo Gals". RSC зіграли головну роль в обох продукціях, і стали показуватися по всьому світу через величезного успіху і фільму, і кліпу. Для багатьох брейк став тоді чимось новим, чого ще ніколи не було раніше, чого ще ніхто ніколи не бачив, чимось, що було дійсно видовищно і захоплююче.
В цьому ж році виходить фільм "Wild Style", і в підтримку цього фільму відбулося турне, яке було першим інтернаціональним туром хіп хоп культури - MC, DJ, райтери та бі-бої поїхали в Париж і Лондон - і це був перший раз, коли брейкінг побачили "живцем" в Європі.
В 84-ом вийшов фільм "Beat Street", в якому також взяли участь знамениті Rock Steady, NYC Breakers і Magnificent Force, і на закритті церемонії LA Olympic Summer Games більш ста бі-бой і бі-герл показали захоплююче шоу.
З кожним роком брейкінг ставав все більш популярним і модним, брейкери стали з'являтися в комерційних проектах (ТВ шоу, реклама, кліпи і т.д.), брейкінг як би ставав частиною шоу бізнесу. Але в 87-му брейкданс раптом втратив свою значимість для більшості людей і особливо для засобів масової інформації. Тільки деякі продовжували тренуватися і серйозно танцювати, і не тільки в Нью-Йорку, а по всьому світу. Але саме ці деякі і вплинули на подальший розвиток брейкинга, на те, що ми бачимо зараз, на те, як нам представляється бі-боїнг зараз. А це вже зовсім інша історія ...
Брейк-данс - це така хвороба, від якої дуже важко вилікуватися (а null краще не лікуватися). У схильних до цієї зарази проявляються такі симптоми, як, наприклад, обертання на самих різних частинах тіла, неприродні рухи кінцівок і т.п. При загостреннях хворі проводять по 5-6 годин, кожен день, в тренувальних залах, відточуючи техніку виконання вищезазначених симптомів.
Всі люди хворіють Брейк-данс називаються брейкерів, або, якщо точніше, то особи чоловічої статі називаються Бібо (B.Boy), а особи (і інші частини тіла) жіночої статі БіГеламі (B.Girl). Фахівцями відмічено, що кількість Бібо на кілька порядків перевершує кількість БіГелш. Цей факт пов'язують з фізіологічними особливостями підлог (а так само стін, стель, віконних і дверних отворів). У зв'язку з цим БіГелші користуються великою популярністю (особливо у Бібо), тому як маленькій користуватися не зручно (між пальців провалюється).
В даний час по просторах Росії йде епідемія брейкдансу, але на жаль приблизно 98% із заражених страждають дуже не якісними симптомами. Прояви їх спонтанні, різноманіттям вони (симптоми) не блищать і, взагалі, швидко проходять. Це погано. Зате залишилися 2% хворіють по повній програмі. Колекція їх симтомов поповнена такими екземплярами, як - windmill, baby windmill, backspin, headspin, flares, turtle, handglide, сircles, 1990, 1999, swipes і безліччю їх модифікацій (опис симптомів дано в пункті руху). Ці симтомов отримали назву PowerMoves. Причому всі рухи тіла гормонічно пов'язані і йдуть практично монолітом. Все описане в цьому абзаці пов'язано з модифікацією вірусу - Breaking.
Існує ще одна, особлива, модифікація Брейкданс - ElectricBoogie. Цією різновидом хворіти не менш складно, ніж Breaking'ом, і ефект від неї відмінний. Деякі хворі рухаються як роботи, деякі як гумові (не плутати з надувними), а деякі взагалі рухаються так, що у мене немає слів для порівняння.
Бібо об'єднує в команди (crew) з метою спільного, а іноді навіть синхронного) відпрацювання своїх симптомів і зараженням ними товаришів по команді. Найбільш яскравими Російськими представниками БіБоінга є команди DaBoogie Crew і JamStyle Crew. Ці команди намагаються сприяти розвитку брейкданса в нашій країні (звичайно, кому охота хворіти одному?). Так-же існують ще кілька команд не мнее хворих, але менш відомих в силу різних обставин.
Найбільші відчайдухи (або отчаяслімономние, або отчаясмолокомние) Брейкери збираються на щорічний зліт хворих брейкдансом - Battle Of The Ear (Битва року, а не пляшка року). Там всі учасники дають волю своїм конвульсій, і чудять так, що навіть коти нанюхавшихся валер'янки, в порівнянні з ними, просто сопливі діти.
У висновку зазначу, що дуже багато здорових (не хворих брейкдансом) людей, повідомляють про те, що у них спостерігаються симптоми цієї чудової хвороби, і починають гнути пальці і пускати слину. Як правило при найближчому розгляді з'ясовується, що ніяких симптомів (крім гнуття пальців і пускання слюней) немає, і такі люди вважаються придатними до військової служби в лавах армії нероб. Вони, бачте, не думали, що щоб якісно хворіти, потрібно багато тренуватися.
А якщо серйозно, то Брейкданс - це стиль життя і займатися ним спонтанно це нерозумно, тому що толком нічого не доб'єшся, а синців і вивихів на все життя нахапати ... Будьте акуратно, не поспішайте і все у вас вийде!
видео...
Комментариев нет:
Отправить комментарий